Account

Często zadawane pytania

Zawsze proszę paczkę otworzyć przy kurierze.
Co zrobić jak kurier przynosi uszkodzoną paczkę ?
 
1. prosimy o spisanie protokołu z kurierem w tym samym dniu dostawy - jeśli kurier nie ma formularza protokołu należy przy jego wypisaniu wpisać to w opis szkody - protokół zabiera kurier (kopia ma zostać u klienta)
2. prosimy o zrobienie zdjęć (może być telefonem komórkowym) uszkodzonej paczki i uszkodzonego przedmiotu oraz protokołu 
3. prosimy o przesłanie zdjęć do nas na adres: biuro@akademia-art.pl i kontakt na nr tel: 883 92 55 68
 
Aktualny status przesyłki można śledzić bezpośrednio na stronie DPD pod adresem: www.dpd.com.pl
UWAGA!!! Informacje dotyczące przesyłki są dostępne dopiero następnego dnia roboczego od momentu nadania paczki.
 
OPIS PROCEDURY DOSTAWY ZA POŚREDNICTWEM FIRMY DPD:
Paczki dostarczane są od poniedziałku do piątku lub w sobotę jeżeli zostało to wcześniej uzgodnione ze sklepem.
Dostawa odbywa się w godz. 09:00-18:00, a w większych miastach nawet do godz. 20:00.Standardowo kurier powinien dostarczyć przesyłkę następnego dnia roboczego od momentu nadania paczki, jeżeli nikogo nie zastanie pod wskazanym adresem w miarę możliwości zostawi AWIZO na którym będzie informacja kontaktowa do kuriera oraz druga data dostarczenia, kolejnego dnia roboczego paczka będzie będzie oczekiwać na odbiór osobisty w najbliższym przedstawicielstwie DPD, jeżeli nie zostanie odebrana to następnego dnia przesyłka zostanie wzięta drugi i ostatni raz do rozwozu przez kuriera i jeżeli ponownie nie uda się jej dostarczyć przez kolejny tydzień będzie ponownie oczekiwać na odbiór osobisty przez klienta.
Kurier posiada numer telefonu do odbiorcy jednakże zazwyczaj kontaktuje się tylko w przypadku gdy nie może odnaleźć adresu dostawy itp.
 
W przypadku jakichkolwiek pytań, problemów z dostawą zalecamy kontakt z Biurem Obsługi Klienta http://www.poczta-polska.pl lub https://www.dpd.com.pl